Hotline
Při přebírání zařízení na servis je cena opravy stanovena (pokud to je možné) dle platného ceníku a to na základě symptomů, kterými se přijímané zařízení projevuje. Po diagnostice problému bude v případě potvrzení odhadované a nacenění poruchy zařízení opraveno do částky, která byla uvedena v předávacím protokolu, při přebírání zařízení na servis. V opačném případě bude oprava provedena až po nacenění opravy a následujícím odsouhlasení zákazníkem. Diagnostika se v případě realizace opravy zařízení neplatí.
Náš operátor se bude vaší požadavku věnovat jakmile to bude možné.
Prosím zkuste to později.
Omlouváme se zákazníkům, ale objednávka svozů zařízení na servis kurýrem je na neurčitou dobu pozastavena.
Navštivte prosím libovolnou z našich poboček.
Pokud jste nenašli vaše zařízení nebo poruchu? Napište nám a my se vám ozveme v co nejkratším čase.
Vyplní formulář a my se vám ozveme v co nejkratším čase.